Jak zmotywować się do treningu?

Napisany przez
Brak motywacji to najczęstszy powód, dla którego przestajemy trenować, albo w ogóle nawet nie zaczynamy. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów w jaki sposób nie stracić motywacji do ćwiczeń, dzięki czemu odniesiesz spektakularne efekty.

Właściwości ananasa

Napisany przez
Ananas to owoc o charakterystycznym smaku, zapachu i wyglądzie. Głównie uprawiany jest w Meksyku, Brazylii, Chinach i na Hawajach. Cieszy się ogromną popularnością nie tylko ze względu na swoje walory smakowe, ale i również dzięki swoim właściwościom prozdrowotnym oraz dzięki wykorzystaniu w kosmetyce.

Działanie witaminy C

Napisany przez
Witamina C to inaczej kwas l-askorbinowy, czyli związek pochodny od glukozy. Jest rozpuszczalna w wodzie. Posiada szerokie zastosowanie zarówno w medycynie, jak i kosmetyce. Witamina najbardziej znana jest ze swojego korzystnego działania wzmacniającego odporność. Sprawdź jaki jeszcze wpływ posiada kwas l-askorbinowy na organizm.

Co jeść po treningu?

Napisany przez
Niezależnie od treningu, czy to jest kardio, czy siłowy, posiłek tu po nim jest niezwykle ważny i jako jeden z ważniejszych posiłków dnia powinien być traktowany na równi ze śniadaniem. Po treningu mięśnie potrzebują „paliwa” do zbudowania tkanki mięśniowej. Najbardziej korzystnym połączeniem na posiłek potreningowy jest połączenie chudych białek i łatwo przyswajalnych węglowodanów prostych.

Kreatyna, czym jest?

Napisany przez
Kreatyna to obecnie jeden z najpopularniejszych suplementów dostępnych na rynku. Nie występuje w czystej postaci, stąd dostępne są różne odmiany takie jak monohydrat kreatyny, czy jabłczan kreatyny (łącznie 20), a także stacki kreatynowe, czyli połączeniu wielu odmian w jednym suplemencie.
Mostrando 1 do 5 z 27 (1 Stron)